Fredag

Nu sitter jag på jobbet, det är inte så fasligt mycket att göra idag. Slutar kl 14.30 och har jobbat jouren.
I helgen är jag ledig, ska försöka att inte hoppas på för mycket som jag brukar.
Ta dagen som den kommer...
Hade ut en ev. medryttare i måndags, hon skulle provrida en till häst idag, vi får se om vi duger åt henne.
Annars får jag leta vidare, har även annonserat ut våran lediga stallplats. Hoppas någon nappar, vill helst ha minder in/utsläpp. Just nu har jag tagit på mig ankies in/utsläpp så stackars brobergarna inte behöver åka som galningar fram och tillbaks.
Jag sover så sjukt bra på jobbet! varmt, tyst, och lugnt.
Nääää. ska gå och dricka mera kaffe.

Kommentarer
Postat av: Angelica

heej :) , har du fortfarande ledig stallplats ? och vart i munga ligger de o hur e det med in o utsläpp , mat e det box elr spilta m.m , mejl [email protected] vill gärna veta mer info om det finns någon tom sallplats som vill ha en liten häst hos sig :) Kramisar Angelica

2010-07-12 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0