Gamla fotografier


Mammas Farmor i Finland

Min riktiga Morfar Veiko, och min koster Helka och Min kusin Tanja. Någon gång i början på 70-talet.
Min morfar innan han dog i MS.

Min moster Helka 22 år gammal, hon är nu 58 (tror jag).

Moster Helka och Moster Ulla. På 70 talet! DET SYNS! hahahah

En av mina morbröder som jag inte träffat. Detta är Seppo, han blev schitzofren och dog på Säter mental instutition.
Han ligger i Mormor Sirkkas grav på hovstalund.

Klassfoto på Andy, (lägger jag endast ut här för att jävlas med honom!!!).

Moster Helkas förlovningsfest 1972, mamma sitter i den svarta tröjan.

Morfar Veijkos sjukhus säng. Mamma längst ner till höger med en syster benita som petar sig i näsan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0