Roligt!

Denna helg har gått i arbetarnas tecken! Har jobbat och inget mer.. Eller jo, igår kväll bastade jag ted och carmen. Carmen ville också basta, så hon hoppade upp och satt och tyckte det var mysigt.
På Fredag ska jag på smyckes party hos Ammis! Det ska bli kul, Och på Lördagen ska jag till Camilla på Pernillas fest! Jag ska försöka denna vecka och hitta nå bra maskerad autfit. Det är skitsvårt eftersom jag HATAR sånt där. Men man får helt enkelt anpassa sig.
Ska nog vara en humla isåfall.
Ted ska vara clownen DET. De blir bra.
Så denna vecka: Handla mat, fixa maskerat dräkt, ficka öl/vin, smyckesparty, och handla nytt smink.

Nu ska jag kolla på film i jour rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0