SÖndAg


Tanten och Carmen delar säng :) Det var första gången! Mysfaktor HÖG

Tröttisar

Nu in denna stund, när jag är datornörd.

Jag har planterat Ljung. Visst blev de fint?

Ljung igen.

Min fina spinnrock, som jag fått av Camilla, tidigare ägd Av Camillas Mormor Annie, hon tog livet av sig i brunnen. Hoppas inte Annie är sur för att den är hos mig nu!!
Jag har tvättat rent den, ska slipa den och olja in den med linolja, vill ha den så mycket som möjligt i Original skick.

Min hissgardin som jag köpte billigt på Rusta. Tror jag gav 149 kr för den. skit snygg!

Min lilla dator hörna i köket.

Söndagar.
Har haft en tåkig helg, har inte gjort ett skit.
Fast idag har jag ridit och städat, det är ju alltid något. Ted är i replokalen och donar.
Hösten har både sina fördelar och nackdelar.
Ska snart börja laga lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0